Banská Štiavnica, Slovenská Republika +421 948 156 987 info@netbis.sk
Vitajte, Hosť
Užívateľské meno: Heslo: Pamätať si ma
Kategória určená pre témy ohľadom prestavby koľajových vozidiel, či už lokomotív, vagónov, motorových vlakov a podobne

TÉMA: Přestavba T669.0049 na 770.516

Přestavba T669.0049 na 770.516 08 máj 2017 12:24 #6891

  • zaza.office
  • zaza.office-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Skúsený prispievateľ
  • Skúsený prispievateľ
  • Príspevky: 378
  • Karma: 8
  • Získaných poďakovaní 432
Na dvířkách představků musely být všude odstraněny reliefy




totéž na dlouhém čele



Pak přišel na řadu zkušební základ a maraton tmelení a broušení






Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.

Posledná úprava: od zaza.office.

Přestavba T669.0049 na 770.516 08 máj 2017 12:19 #6890

  • zaza.office
  • zaza.office-ov Avatar Autor témy
  • Offline
  • Skúsený prispievateľ
  • Skúsený prispievateľ
  • Príspevky: 378
  • Karma: 8
  • Získaných poďakovaní 432
Již nějakou dobu se pokouším ztvárnit lokomotivy a vozy Mostecké Uhelné Společnosti. Jedním z vozidel je poslední z 16ti strojů T669.05/T669.15/770.5/771.5, a to 770 516. Po papírovém modelu přišla úvaha nad stavbou z odlitku na pojezdu ameriky Mehano, tento pojezd byl použit i pod papírovou variantou. Zlom přišel ve chvíly, kdy jsem si domů pořídil stroj 770.063 "PJ MOST" fy PIKO. Když jsem spočítal cenu odlitku, kvalitního pojezdu a všeho okolo, vyšlo mi lepší pořídit jakýkoliv model od PIKO a ten předělat.

"obětí" se stal T669.0049







Následovalo rozložení modelu



Jako první byl z rámu odstrněn můstek a ze zábradlí řetízek




Následovala úprava střechy v oblasti výfuku

Prosím Prihlásiť alebo Registrácia pre zdieľanie konverzácie.