Železničné budovy a...
 
Upozornenia
Vyčistiť všetko

 

Železničné budovy a stavby

70 Príspevky
9 Užívatelia
0 Likes
13.4 K Zobrazenia
Peter
(@peter)
Vieryhodný člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 31
Topic starter  

Rád by som pridal pár fotografií "kokavskej remízy". Jedná sa o objekt depa v obvode ŽST Kokava n. Rimavicou na trati č. 162. Detailnejšie fotografie vznikli v roku 2006, dva zábery sú z jesene 2007 a záber na historickú súpravu s pielstickom T466 0253 vnikol dňa 8.8.2009, kedy bol tento vlak vypravený pri príležitosti konania sa folklórných slávností v Kokave n. Rimavicou. Depo bolo asanované, ak ma pamäť neklame, koncom roku 2009. Snáď sa nechá niekto týmito pár zábermi inšpirovať pri stavbe do svojho koľajiska. Nabudúce pridám pár fotografií zo stavby modelu.


   
Citácia
Peter
(@peter)
Vieryhodný člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 31
Topic starter  

...všetky fotky sa nevošli, tu je zvyšok...


   
OdpovedaťCitácia
Marek
(@marek)
VIP člen Admin
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 5027
 

Veľmi pekná budova, škoda že tak schatraná. Ale aj tak pekná inšpirácia pre stavbu. Ďakujem za príspevok a teším sa na model 🙂

Marek - amatérsky železničný modelár v mierkach H0 a N, ktorý si model radšej postaví ako kúpi hotový...


   
OdpovedaťCitácia
Ivor
 Ivor
(@ivor)
Platinový člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 1833
 

PETER:
Tie fotky sú pekné a smutné súčasne.....
V iných štátoch ..... by z toho už dávno niekto spravil pekné múzeum s atrakciami a vyberal vstupné...
ale hlavne by zostalo niečo zachované aj pre budúce generácie. :huh:

🙂 😉 😉 🙂 https://www.youtube.com/channel/UCUTC2x1LD-YZhznvZNJ_i5g 😉 🙂 😉 🙂


   
OdpovedaťCitácia
Peter
(@peter)
Vieryhodný člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 31
Topic starter