Upozornenia
Vyčistiť všetko

 

Přijetí

42 Príspevky
8 Užívatelia
0 Likes
5,335 Zobrazenia
Petr Duštíra
(@dustifira)
Overený člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 99
Topic starter  

Vážený modeláři.Využil jsem nabídky Admina Marka Dudy a vstoupil na Vaše forum.Děkuji za přijetí.Je mi 42 let a pracuji jako strojvedoucí pro německého dopravce Die Länderbahn.Svoji práci mám jako koníčka.Jako dalšího koníčka mám železniční modelářství.Doufám že Vám budu nápomocen.Modeluji měřítko N.Jak mě řekl Marek, diskuze zde probíhá v přátelském duchu.Snad tedy nebudu zklamán jako z jisté modelářske sekce na Facebooku.Nemám potřebu nic tvrdě kritizovat.Mám jen jeden drobný a důležitý detail.Nemám moc rád když jezdí elektriky bez trakčního vedeni.Problém je že i laik se Vás zeptá jak to je možné.Co Vy na to? Jsem velmi tvrdý v tomto názoru?


   
Citácia
Marek
(@marek)
VIP člen Admin
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 5027
 

Vážený modeláři.Využil jsem nabídky Admina Marka Dudy a vstoupil na Vaše forum.Děkuji za přijetí.Je mi 42 let a pracuji jako strojvedoucí pro německého dopravce Die Länderbahn.Svoji práci mám jako koníčka.Jako dalšího koníčka mám železniční modelářství.Doufám že Vám budu nápomocen.Modeluji měřítko N.Jak mě řekl Marek, diskuze zde probíhá v přátelském duchu.Snad tedy nebudu zklamán jako z jisté modelářske sekce na Facebooku.Nemám potřebu nic tvrdě kritizovat.Mám jen jeden drobný a důležitý detail.Nemám moc rád když jezdí elektriky bez trakčního vedeni.Problém je že i laik se Vás zeptá jak to je možné.Co Vy na to? Jsem velmi tvrdý v tomto názoru?

Veľmi Ťa vítam na našom mladom fóre. Rušňovodiča tu ešte nemáme, si prvý. V N-ku tu modelujeme viacerí, ja osobne mám N ako dedičstvo po mojom ocinovi, originál som ale H0 pozitív. Najlepší krajinkár, akého poznám, je náš dedo, ktorý je tu tiež členom. On sa bude tešiť na nového N-kára.