Dedovo Moravsko Fat...
 
Upozornenia
Vyčistiť všetko

 

Dedovo Moravsko Fatranská Dráha

583 Príspevky
8 Užívatelia
4 Likes
62.3 K Zobrazenia
Marian
(@marian)
Overený člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 72
 

Veru ani ja nie som odborník, ale myslím si, že programovaciu koľaj to chce dlhšiu, preto uvažujem ako programovaciu spraviť tú dočasnú dookola depa, aspoň časť nejaké 4 metre... so zvyškom koľajiska bude prepojená izolovanými spojkami a napájaná z programovacieho výstupu centrály... malo by to fungovať... hádam... uvidíme 😉

Fungovať to bude, ale na programovanie je to zbytočne dlhé a ak to chceš používať na kalibráciu loko, tak to musí byť úsek rovný a bez prekážok !!

Modelár TT


   
OdpovedaťCitácia
Zbyněk
(@dedo)
Platinový člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 1404
Topic starter  

koľaje k budúcim uhoľným skládkam a skládke popola sú položené... naši predkovia boli pracovití .... 🙂 🙂

Od enkovej fantázie k hánulkovej realite medzivojnových dní ...


   
OdpovedaťCitácia
Samba
(@samba)
VIP člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 2848
 

Takto to vyzerá, keď sa rodí niečo krásne. Ďakujem Dedo !


   
OdpovedaťCitácia
Marek
(@marek)
VIP člen Admin
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 5028
 

Parádička, to bude riadne depo :woohoo:

Marek - amatérsky železničný modelár v mierkach H0 a N, ktorý si model radšej postaví ako kúpi hotový...


   
OdpovedaťCitácia
Zbyněk
(@dedo)
Platinový člen Registered
Pripojený: pred 8 rokov
Príspevky: 1404
Topic starter  

dnes sa mi podarilo vytvarovať a umiestniť objaznú koľaj a ostáva mi už položiť iba vjazdovú koľaj do depa, ale na tej musím najskôr vykopať popolovú jamu, takže chvíľu strpenia prosím ....

no a teraz to tu trošku zasmrdí, ale ja sa proste musím pochváliť 😉 😉